Automatisk bogføring

Regnskabsbranchen er i forvandling og gennemgår i disse år en proces, hvor flere og flere manuelle indtastningsopgaver forsvinder og erstattes af systemer, som kan automatisere data "produktionen" samt af softwarerobotter, som kan navigere imellem forskellige administrative systemer og udføre opgaver automatisk på tværs af systemerne.  

 

Vi anvender blandt andet løsninger, som kan automatisere følgende generelle bogholderiopgaver for vores kunder!

 

  • Automatisk bogføring af indbetalinger fra kunder.
  • Automatisk udsendelse af betalingspåmindelser og rykkere til kunder.
  • Automatisk bogføring af fakturaer fra leverandører.
  • Automatisk betaling af regninger fra leverandører.
  • Automatisk bogføring af kvitteringer fra indkøb i butikker op på web.
  • Automatisk import af transaktioner fra netbank til regnskabssystem.
  • Automatisk afstemning af tilgodehavender fra salg via webshop.

 

 

Herudover har vi også I samarbejde med vores kunder udviklet flere individuelle løsninger, som anvendes til automatisering af specifikke administrative opgaver hos den enkelte kunde. Eksempelvis:

  •  
  • Automatisk kontrol af alle kostpriser fra vareleverandører (systemet kontrollerer faktureret kostpris kontra forventet i følge indkøbsordre).
  • Automatisk sammenligning af realiserede omkostninger på projekter versus projekternes budgetter.
  • Automatisk kontrol af lagerbeholdninger på varelager og automatisk oprettelse af nye indkøbsordrer til leverandører.
  • Med flere...

 

 

Få en snak om automatisering af jeres bogholderi