Dropbox - del og arkiver dine bilag digitalt - nemt og gratis!


Din virksomhed bør overveje, at dele og arkiverer alle bilag i digital format med serverløsningen Dropbox (kan anvendes gratis).

Det tager ét minut at oprette dig på Dropbox.com og så er du igang - nemmere kan det ikke være.

Endelig kan din virksomhed nemt få skrottet de gamle bilagsmapper og komme igang med digital deling af alt bilagsmateriale!


Hos RegnskabsSpecialisten deler vi bilag digitalt i Dropbox med rigtig mange af vores kunder. Vi har mange gode erfaringer med dette i forhold til, at vores kunder sparer tid på aflevering af deres bilag til os. Samtidig sparer vi selv tid i forbindelse med det administrative arbejde der er med bogføring og arkivering af bilagene.
 


Fakta om brug af Dropbox til bilagsdeling

- Dropbox er et lille program, som du installerer på din PC.

- Når programmet er installeret findes det på din PCs skrivebord, som en mappe, hvor du kan oprette undermapper og gemme alle de dokumenter du vil (ligesom med almindelige mapper på din computer).

- Du kan dele en eller flere af dine mapper i Dropbox med alle du ønsker. Det eneste det kræver er, at personen også har installeret Dropbox på sin PC (eksempelvis dine kollegaer, din eksterne bogholder, din revisor etc.).

- Alle dokumenter I gemmer i den eller de delte Dropboxmapper, dukker op på den andens PC med det samme dokumentet bliver gemt eller opdateret i Dropbox.

- Du kan også logge på Dropbox online og se alle dine dokumenter (uden at installere det på den PC du sidder ved).

- Sidst men bestemt ikke mindst - du kan også installere Dropbox på din smartphone, tage billeder af nye bilag med din telefon og gemme dem direkte i Dropbox - en super nem måde at få arkiveret alle kvitteringer fra diverse udlæg mv. (denne mulighed er elsket af mange af vores kunder).