Priser for bogføring og administrativt arbejde

 

Vi tilbyder en fast månedlig pris for alt løbende bogføring og administration.

 

Den faste månedlige pris defineres i en rammeaftale. Aftalens rammer er henholdsvis en specifikation af de faste opgaver, som er dækket af den faste pris samt en specifikation af bilagsmængderne, som er dækket af den faste pris.

 

Herudover får du som fast kunde tilbudt en service- og supportaftale, så du og dine kollegaer altid kan henvende sig med uforudsete opgaver eller spørgsmål og få vores hjælp uden, at I samtidig modtager uforudsete ekstra regninger for vores hjælp. 

 

Alternativt kan du også vælge afregning på timebasis.

 

Det handler for os altid om, at den finde den rigtige løsning til den rigtige prisDer er mange variabler i forhold til opgaver, volumen og servicebehov, som skal afstemmes korrekt i et samarbejde om bogholderi og administration. 

 

Vores mål er at finde ud af præcis hvad du og din virksomhed har brug for og levere en løsning, som matcher det du har brug for til den bedst mulige pris, hvor prisen sikrer, at samarbejdet er bæredygtigt og bliver en god handel for begge parter.