Få hjælp til automatisering og optimering af jeres bogholderi

Det er sikkert allerede gået op for jer, at rigtig mange af jeres bogholderiopgaver kan automatiseres enten helt eller delvist! 

 

Det foregår ved at I bygger et "ERP økosystem" op, med jeres regnskabssystem i midten, som kobles sammen med de rigtige tilføjelsessystemer der kan automatisere del-opgaver i jeres bogholderi. Mange af de systemer, som i dag findes til automatisering af bogholderiopgaver er tilmed gratis i anskaffelse og koster ofte få hundrede kroner i månedligt abonnement til systemudbyderen!

 

  • Hvilke relevante muligheder findes der for jer?
  • Hvilke systemer til automatisering passer bedst til jeres behov?
  • Hvordan skal systemerne sættes op i jeres situation?
  • Og hvordan skal I bruge systemerne?
  •  

Det har vi hjulpet mere end 500 forskellige danske virksomheder med at blive klogere på og føre ud i livet. Enten som deres faste eksterne økonomiafdeling eller som konsulenter tilknytter deres interne bogholderifunktion.

 

I kan også få vores hjælp helt fra afklaring af jeres behov og relevante muligheder til identificering, opsætning og oplæring i relevante automatiseringsløsninger til jeres bogholderi. Vi holder jer med andre ord i hånden helt fra start til slut, hvor I har fået overblik over hvordan jeres nye automatisk bogholderiløsninger fungerer.

  

 

Vi anvender blandt andet løsninger, som kan automatisere følgende generelle bogholderiopgaver for vores kunder!

 

  • Automatisk bogføring af indbetalinger fra kunder.
  • Automatisk udsendelse af betalingspåmindelser og rykkere til kunder.
  • Automatisk bogføring af fakturaer fra leverandører.
  • Automatisk betaling af regninger fra leverandører.
  • Automatisk bogføring af kvitteringer fra indkøb i butikker op på web.
  • Automatisk import af transaktioner fra netbank til regnskabssystem.
  • Automatisk afstemning af tilgodehavender fra salg via webshop.

 

 

Herudover har vi også I samarbejde med vores kunder udviklet flere individuelle løsninger, som anvendes til automatisering af specifikke administrative opgaver hos den enkelte kunde. Eksempelvis:

  •  
  • Automatisk kontrol af alle kostpriser fra vareleverandører (systemet kontrollerer faktureret kostpris kontra forventet i følge indkøbsordre).
  • Automatisk sammenligning af realiserede omkostninger på projekter versus projekternes budgetter.
  • Automatisk kontrol af lagerbeholdninger på varelager og automatisk oprettelse af nye indkøbsordrer til leverandører.
  • Med flere...

 

 

Du kan læse mere om hvordan det foregår, når vi automatiserer jeres bogholderi her.

 

 

Få en snak om automatisering af jeres bogholderi