Automatisk bogføring

Det er sikkert allerede gået op for jer, at rigtig mange af jeres bogholderiopgaver i dag kan automatiseres enten helt eller delvist! 

 

Det foregår ved at I bygger et "ERP økosystem" op, med jeres regnskabssystem i midten, som kobles sammen med de rigtige tilføjelsessystemer der kan automatisere del-opgaver i jeres bogholderi. Mange af de systemer, som i dag findes til automatisering af bogholderiopgaver er tilmed gratis i anskaffelse og koster ofte få hundrede kroner i månedligt abonnement til systemudbyderen!

 

  • Hvilke systemer til automatisering har I brug for?.
  • Hvilke relevante muligheder findes der for jer?
  • Hvordan skal systemerne sættes op i jeres situation?
  • Og hvordan skal I bruge systemerne?
  •  

Det har vi hjulpet mere end 500 forskellige danske virksomheder med at blive klogere på og føre ud i livet. Enten som deres faste eksterne økonomiafdeling eller som konsulenter tilknytter deres interne bogholderifunktion.

 

I kan også få vores hjælp helt fra afklaring af jeres behov og relevante muligheder til identificering, opsætning og oplæring i relevante automatiseringsløsninger til jeres bogholderi. Vi holder jer med andre ord i hånden helt fra start til slut, hvor I har fået overblik over hvordan jeres nye automatisk bogholderiløsninger fungerer.

  

 

Vi anvender blandt andet løsninger, som kan automatisere følgende generelle bogholderiopgaver for vores kunder!

 

  • Automatisk bogføring af indbetalinger fra kunder.
  • Automatisk udsendelse af betalingspåmindelser og rykkere til kunder.
  • Automatisk bogføring af fakturaer fra leverandører.
  • Automatisk betaling af regninger fra leverandører.
  • Automatisk bogføring af kvitteringer fra indkøb i butikker op på web.
  • Automatisk import af transaktioner fra netbank til regnskabssystem.
  • Automatisk afstemning af tilgodehavender fra salg via webshop.

 

 

Herudover har vi også I samarbejde med vores kunder udviklet flere individuelle løsninger, som anvendes til automatisering af specifikke administrative opgaver hos den enkelte kunde. Eksempelvis:

  •  
  • Automatisk kontrol af alle kostpriser fra vareleverandører (systemet kontrollerer faktureret kostpris kontra forventet i følge indkøbsordre).
  • Automatisk sammenligning af realiserede omkostninger på projekter versus projekternes budgetter.
  • Automatisk kontrol af lagerbeholdninger på varelager og automatisk oprettelse af nye indkøbsordrer til leverandører.
  • Med flere...

 

 

Du kan læse mere om hvordan det foregår, når vi automatiserer jeres bogholderi her.

 

 

Få en snak om automatisering af jeres bogholderi