Overlad ansvaret for drift- og optimering jeres bogholderi til os

Alle tidssvarende bogholderiløsninger i dag foregår med digital bilagsdeling og med anvendelse af systemer til automatisk bogføring!

 

Du og din virksomhed skal bruge mere end bare automatiske bogholderiløsninger - I skal også bruge dygtige mennesker!

 

  • som styrer jeres bogholderi 100% selvstændigt uden behov for jeres ledelse - også ved ferie / fravær.
  • som overvåger de automatiske bogføringsprocesser og administrerer systemopsætning m.v.
  • som løser alle eventuelle manuelle opgaver på fast aftalte dage i ugen / måneden.
  • som finder effektive løsninger og tager løbende initiativ til ny optimering.
  • som kan give dig økonomisk overblik og økonomisk sparring ved behov.
  • som yder personlig service og sparring, når I har brug for det.
  •  

 

Hos os får I glæde af både optimerede løsninger og dygtige mennesker i én samlet løsning til en fast månedlig pris.

 

Jeres virksomhed får tilknyttet sit eget dedikerede proces- og regnskabsteam anført af en fast kunderådgiver, som er ansvarlig for jeres bogholderi og altid tilgængelig for ad.hoc. "problemknusning" samt afklaring af spørgsmål på daglig basis.

 

Der vil altid være mere end kun én regnskabsspecialist hos RS, som er sat ind i de opgaver der skal løses i jeres virksomhed, så driften i forhold til jeres bogholderi- og økonomistyring aldrig går i stå ved ferie eller andet fravær.

 

 

Få en snak om jeres behov