Priser for outsourcing af bogføring og økonomistyring

Vi tilbyder altid en fast månedlig pris for alt løbende bogføring, administration og økonomistyring.

 

Den faste månedlige pris defineres i en rammeaftale. Aftalens rammer er henholdsvis en specifikation af de faste opgaver samt en specifikation af mængderne (bilag / antal transaktioner), som er dækket af den faste pris.

 

Herudover får du som fast kunde tilbudt en service- og supportaftale, så du og dine kollegaer altid kan henvende jer med uforudsete opgaver eller spørgsmål og få vores hjælp uden, at modtage uforudsete ekstra regninger for ekstra hjælp.

 

Det handler for os altid om, at den finde den rigtige løsning til den rigtige pris! Der er mange variabler i forhold til opgaver, volumen og servicebehov, som skal afstemmes korrekt i et samarbejde om bogholderi og administration. 

 

Vores mål er at finde ud af præcis hvad du og din virksomhed har brug for og levere en løsning, som matcher det du har brug for til den bedst mulige pris, hvor prisen sikrer, at samarbejdet er bæredygtigt og bliver en god handel for begge parter.

 

Få et godt tilbud